Berlin Packaging je významným dodavatelem plastových, kovových a skleněných obalů a uzávěrů. Společnost je známá i  svým přístupem k atraktivnímu designu spotřebitelských obalů. Je i držitelem řady ocenění. K těm nyní přibylo dalších 7 cen, které společnost získala v rámci American Package Design Awards, kterou organizuje Graphic Design USA.

American Package Design Awards 2018 bylo letos přihlášeno přes 2 000 exponátů. Berlin Packaging získalo 7 ocenění hned ve 4 hlavních kategorií. 

Atraktivní designy láhví pro „těžké“ alkoholy

A co vše porotu na „berlínském“ designu zaujalo? K atraktivním patří určitě láhev z limitované edice na prémiový typ ginu (Destileria Urbana - SANTAMANIA Urban Legend Gin). Černá výrazně embosovaná láhev je designovým mixem hyeroglyfů i španělských citátů. Naopak medově zabarvená láhev pro vinařství Francis Ford Coppola (Francis Ford Coppola Winery - Agnesi 1799) prostřednictvím čelní etikety, na které je vyobrazen významný matematik a filosof 18. století, Gaetana Agnesi , se jakoby vrací zpět do historie, která upřednostňovala tradice. Ambice dárkového obalu může mít i další design láhve, Cantine Ceci - Nani Otello

Vylehčený obal pro e-commerce i spotřebitelské obaly pro drogérie

Praktickým a logisticky velmi příznivým tvarem se vyznačuje další atraktivní design, tentokrát na pálivou omáčku (Tiffany's Torcher Hot Sauce Company - Tiffany's Topanga Hot Sauce). Díky vylehčení láhve je obal zvláště příznivý i pro e-commerce. Obal působí velmi atraktivně i v sadě produktů. Ergonomickým, ale přitom atraktivním obalem je obal na prací prostředky (The Honest Company – Honest Company Baby Laundry Detergent). Uživatel u tohoto obalu určitě ocenění i velmi praktický tvar rukojeti. Speciálně pro muže byl vyvinut i další spotřebitelský obal (Multi-Pack Solutions – Hero Clean Laundry Pacs), který by měl je oslovit i zajímavou kombinací tmavě šedé barvy. Identitu značky velmi výrazně podporuje obal TYME LLC - TYME STYLE, určený pro vlasovou péči.