Displej ve tvaru cukrářského vozíku určený pro prodej flakónů s parfémy vyvinutý společností THIMM Display GmbH pro společnost Coty Prestige byl oceněn v rámci mezinárodní soutěže POPAI v kategorii „Krása a vůně“ zlatým indiánem. Displej na flakóny s parfémy byl vyvinutý exkluzivně pro reklamní kampaň společnosti Coty Prestige – A Division of Coty Germany GmbH.

vozíkParfémy v cukrárně

Displej je vyrobený výlučně z vlnité lepenky a díky své konstrukci je velmi stabilní a unese skleněné flakóny. Zajímavý tvar a otevřený charakter propůjčují displeji na flakóny s tvarem cukrářského vozíku luxusní vzhled. Podpůrná ochutnávka makronek, atraktivní design a vůně parfémů povzbudí smysly zákazníků a v místě prodeje  (Point of Sale; POS) vzniká neobvyklá nákupní atmosféra pro prodej značek Chloé, Marc Jacobs a Balenciaga.

„Získané ocenění ukazuje, že společně se svými odběrateli jdeme správnou cestou a designem a kvalitou svých výrobků a výkonů dokážeme přesvědčit,“ říká Ingbert Schmitz, jednatelka společnosti THIMM Display GmbH.

POPAI indiáni

Organizace POPAI (Point of Purchase Advertising International) pořádá již více

než 50 let celosvětové soutěže v oblasti marketingu a nejlepší práce oceňuje zlatými,

stříbrnými a bronzovými indiány.

THIMM Display – THIMM Group

Společnost THIMM Display je obchodní divizí německé skupiny THIMM Group. Skupina založená v roce 1949 je jedním z předních výrobců přepravních a prodejních obalů z vlnité lepenky, kvalitních prodejních stojanů (displejů), obalových systémů z různých materiálových kombinací a také poskytovatelem služeb v oblasti balení. Na ročním obratu skupiny THIMM Group - přes 530 milionů eur se podílí více než 2 800 zaměstnanců v 18 závodech v Německu, Česku, Rumunsku, Polsku a Mexiku.