Zatímco design některých privátních značek byl zpočátku ve srovnání se zavedenými brandy Popelkou, nyní se řada předních tvůrců naopak snaží v privátních značkách realizovat, co možná nejvíce. Zvláště potravinářské řetězce designem odlišují různé nabídkové úrovně produkce. Hned dvě bronzová ocenění na poli privátních značek získala na konci června společnost Anthem.

Anthem je kreativní agentura, která má ve svém portfoliu práci hned s řadou několika významných brandů. S privátními značkami má velké zkušenosti a tak není divu, že je ceněna na národních i mezinárodních soutěžních „kolbištích“.

Soutěž pro privátní značky

Soutěž Vertex Awards je jediná celosvětová soutěž věnovaná výhradně designu privátních značek. Porota soutěže je tvořena respektovanými a zkušenými profesionály v oblasti značkového designu a obalů. A oceněné designy jsou vybírány ze všech přihlášených národních i globálních privátních značek. Ceny jsou pak udíleny na základě kreativity, obchodovatelnosti produktu a využitých inovací.

Dvě bronzová ocenění pro Anthem

Ocenění Vertex Bronze získala Anthem hned 2x, po každé pro produkty určené prodejní síti Walmart (Sam's Choice Italia, Sam's Choice Coffee).