Podle podmínek dohody nové strategické aliance se budou vzájemně podporovat aktivity obalové veletrhy interpack a Ipack-Ima, tedy hlavní obalové akce na evropském kontinentu konané v Düsseldorfu (interpack) a Miláně (Ipack-Ima). Partnerství bylo poprvé oznámeno na veletrhu interpack v letošním roce. Realizováno bude v příštím roce v rámci veletrhu Ipack-Ima, který se bude konat koncem května v Miláně.

Veletrh Ipack-Ima patří k nejvýznamnějším veletrhům v Itálii. Tradičně na něm nechybí technologická i obalová řešení pro food i non food produkci. Vedle primárního a sekundárního balení, zde ve velké míře presentují své novinky i producenti etiket i průmyslvého značení. Hojně je zastoupena i oblast logistiky, transportu, automatizace a pokročilé robotizace.

Zvýšená propagace veletrhu

Spolupráce s Ipack-Ima zahrnuje např. řadu komunikačních opatření v rámci webových stránek, e-mailů, brožur i organizace obchodních, informačních či tiskových schůzek. Partnerství Ipack-Ima s interpackem, který má operační základnu na všech hlavních světových trzích, zvyšuje viditelnost italského významného veletrhu a zároveň poskytuje vystavovatelům a návštěvníkům další přidané hodnoty. Další spolupráce, která přispěje ke zvýšení kvalitativní úrovně je mezi Messe Dűsseldorf a skupinou UCIMA, čímž dochází ke zvýšení propagace italských technologií na klíčových globálních trzích. 

Spojení s dalšími veleterhy

Na milánském výstavišti se v době konání významné obalové akce, veletrhu IPACK-IMA představí i další veletrhy -  MEAT-TECH, PLAST, PRINT4ALL a  INTRALOGISTICA ITALIA. Během týdne konání veletrhu se očekává návštěvnost přes 100 000 návštěvníků, podobně jako tomu bylo v minulém ročníku.