Další vítězný exponát z kategorie Nápoje vsadil na tradiční hodnoty propojené s moderním stylem. Produkt AMBROZIE vychází ze starověkého Řecka, kde se pod tímto názvem označoval opojný nápoj, symbolizující nesmrtelnost bohů slavného Olympu. Láhev na medový aperitiv přihlásila firma Ing. Peter Kudláč, APIMED.

Název AMBROZIE je nositelem značky prvního aperitivního nápoje vyrobeného z medu. Jeho síla opět ožila v aperitivním nápoji, ve kterém se excelentně doplňuje chuť medu s důmyslně vybranými bylinami, kořením a citrusy.

Design s „Victory“ prvky

Design lahve a etikety působí jednoduše, ale zároveň monumentálně. Společným znakem všech tří druhů AMBROZIE je věnec symbolizující vítězství. Je výsledkem snažení včel a samotných tvůrců nápoje, přičemž "medová kapka" představuje název produktu. Jednotlivé druhy jsou barevně odlišeny a zušlechtěné tiskařskými technologiemi, zlatou a reliéfní ražbou, které zjemnili celkový dojem a přidali akcent na symboly.

Úspěšná spolupráce zadavatele, designérů i výrobců

Úspěšnost finálního produktu je často o profesionalitě i vzájemné komunikaci všech zúčastněných. Pro firmu Ing. Peter Kudláč – APIMED design vytvořil PERGAMEN, s.r.o. Tisk zrealizoval ETIFLEX, s.r.o. Autorem konstrukce lahve byly SKLÁRNY MORAVIA, akciová společnost.