Společnost THIMM patří díky svým kvalitním výrobkům k opětovně oceňovaným firmám v rámci národních i mezinárodních soutěží. Hned za sedm svých výrobků získala společnost ceny OR i v letošním ročníku. Nejenom pořadatele soutěže, obalovou asociaci SYBA, ale i odborné subjekty a veřejnost  je vždy zajímavá zpětná vazba od přihlašovatele, ale i od vývojáře obalu. Dnes zveřejňujeme postoj firmy, koncem týdne pak pohled vývojáře.

Za společnost THIMM Packaging našemu blogu odpovídal jednatel společnosti Ing. Martin Hejl.

 

Proč jste se jako firma rozhodli přihlásit tento exponát (jaký byl důvod) / co jste očekávali od úspěch v soutěži OR
Se soutěží Obal roku máme již dlouholeté zkušenosti. Vážíme si férového přístupu i vždy velmi zvídavé, profesionální poroty. V České republice není jiná soutěž tohoto formátu. Navíc, když zvítězíme, máme možnost změřit síly i na mezinárodním poli v soutěži WorldStar. Máme rádi výzvy!


Co pro vás znamená ocenění OBAL ROKU
Každého ocenění, které v obalových soutěžích získáme, si vážíme. Je pro nás potvrzením toho, že máme skvělé konstruktéry, designéry obalů a jsme na ně pyšní. Víme, že bez nich bychom tak rafinované obaly nemohli našim zákazníkům nabídnout.


Jedná se o vaše první ocenění OR, příp. bylo již v minulosti za nějaké vaše řešení firmě toto ocenění uděleno?
Už jsme vyhráli několikrát. První přihlášku jsme podávali začátkem milénia a od té doby jsme nevyhráli snad jen v jednom roce. O to víc jsme se pak v dalším roce snažili a získali ocenění hned za několik řešení.

 

Myslíte si, že ocenění OR vám pomáhá ať již z hlediska dlouhodobého či krátkodobého marketingu – jak?
O vítězných obalech se více mluví, píše v tisku, na webu… Je dobré, když je o nás a našich obalech slyšet. Čím víc, tím líp.

 

Jaký je vztah vašich zákazníků k ocenění OBAL ROKU?
Naši zákazníci jsou samozřejmě spokojeni, když obal, který jsme pro ně vyrobili, vyhraje. I pro ně publicita oceněných obalů znamená šíření pozitivního image značky či produktu. Kromě toho si již někteří velmi dobře uvědomují, že sdílením informací o oceněném obalu - třeba na sociálních sítích - velmi účinně podpoří budování své zákaznické komunity. Skvělým příkladem je třeba e-shop SpokojenyPes.cz.


Cítíte značku OBAL ROKU jako vyjádření kvality, inovace?
Samozřejmě. Jestliže odborná porota naše obalové řešení ocení titulem Obal roku, tak to chápeme i jako vyznamenání kvality a stupně inovace.

 

Nejenom všech sedm vítězných obalů od společnosti THIMM, ale všechny oceněné exponáty naleznete zde