Padělání produktů je jedním z největších obchodních problémů soudobého světa. Padělají se jak značkové produkty, čímž vedle velkého finančního úniku, dochází i k poškození brandu výrobce, tak bankovky či ceniny nebo třeba i léčiva.  Zákazník může pak získat produkt s méně účinnou či neúčinnou látkou, v horším případě se padělek může stát škodlivinou. Proti padělání lze bojovat obalem a… barvou.

Color-Logic je předním výrobcem metalických barev. Barvy vyrábí jak pro konvenční  (flexotisk, ofset, sítotisk, hlubotisk), tak i pro digitální tiskové technologie. Metalické barvy produktu dávají novou estetickou a někdy i bezpečnostní hodnotu.

Efektivní certifikovaná technologie

Unikátním systémem tohoto výrobce je Metallic Color System, kde soutiskem barev CMYK a metalické barvy Color-Logic může vzniknout v rámci jedné tiskové zakázky řada metalických efektů a odstínů. To znamená, že i s použitím pětibarvového stroje s jednou barvou navíc (stříbro), lze vytvořit takové efekty, na něž by byl, s klasickými metalickými barvami, potřeba stroj s větším množstvím tiskových jednotek. 

První certifikovanou tiskárnou v České republice pro tento systém se stala už v roce 2011 tiskárna Unipress.

Barvy jako ochranný prvek v digitálním tisku

Na stránkách společnosti lze najít nejenom nabídku produktového portfolia, ale i řadu videí s uplatnitelnými aplikacemi. Nově nyní na webu přibyla videa, která u digitálních strojů jednotlivých výrobců, ukazují možnosti barev jako ochranného prvku. Proměnlivé kovové data Color-Logic provedené na digitálním tisku mohou poskytovat nejenom benefit spojení  značky s personalizací, ale také mohou tvořit jednu z  úrovní ochrany proti padělání.  Spolu s běžně používanými nástroji proměnné dat, jako jsou XMPie nebo HP Smart Stream Designer, snadno dodávají značkám základní funkce proti padělání. Jinými slovy – kovové prvky na substrátu jsou variabilní, tudíž hůře padělatelné.

 Nová i starší videa, jak technologie funguje, naleznete zde