Prestižní soutěž o nejlepší reklamní prostředky v oblasti in-store komunikace - POPAI AWARDS vyvrcholila.  THIMM má letos opět důvod k radosti. Potvrdil totiž své úspěchy z minulých let. Výrobce obalů z vlnité lepenky zvítězil v kategorii Hračky díky originálnímu konceptu displejů Kvído. Cenu za druhé místo v kategorii Ekologické koncepce THIMM získal za expozici Český les pro AKINU.

 

„Výstava kreativních projektů na retailové akci POPAI DAY je pro THIMM každoročně velké téma. Dlouho se na něj připravujeme a snažíme se návštěvníky i porotu našimi myšlenkami a samozřejmě i exekucí skutečně zaujmout. V soutěži jde hlavně o originalitu, prestiž a jistou inovativnost. Naši návrháři, kreativci i ti, co výsledné oceněné exponáty vyrobili, odvedli skutečně výbornou práci. Právě díky vložené energii všech zaměstnanců se nám podařilo navázat na umístění z minulých let, z čehož máme skutečně obrovskou radost.“, komentuje Martin Hejl, generální ředitel a jednatel společnosti THIMM.

 Technicky vyladěné, marketingově úspěšné

“Výherní displeje Kvído v kategorii Hračky na odborné hodnotitele v pražském O2 universu zapůsobily především díky nápaditosti. Porotu zaujal i otočný mechanismus, který zákazníkům umožňuje vybrat si ten správný produkt. Každý displej disponuje 16 kapsami, které jsme navrhli s ohledem na různé druhy produktů Albi,” říká šéf THIMMu Martin Hejl.

Všechny přihlášené projekty mají za cíl se odlišit, být technicky vyladěné, kvalitní a zároveň nastolovat nové trendy v oblasti  in-store marketingu. To se s displeji Kvído podařilo vrchovatě i přes to, že konkurence není zrovna malá. Na POPAI AWARDS se navíc letos soutěžilo ve dvaadvaceti kategoriích.

THIMM na POPAI úspěšný opakovaně

THIMM tak úspěšně navázal na předchozí vítězství. V roce 2022 se THIMMu podařilo získat cenu „Nejlepší POP z materiálu na bázi papíru“. Z vlnité lepenky lidé v THIMMU vyrobili veletržní stánky, které se pak dodaly partnerským společnostem na konferenci SpeedChain. THIMM se dlouhodobě zaměřuje na udržitelnost a recyklaci. K výrobě stánků se tak nepoužily žádné neekologické materiály. Porota ocenila mimo to i jejich praktičnost a originalitu. Úspěch pak sklidila i maketa lodi, také z vlnité lepenky, kterou organizátoři vystavili přímo ke vstupu na konferenci. Cenou v kategorii „Prvky vybavení interiérů obchodů“ se pak THIMM mohl pyšnit díky produktům vyrobeným pro prodejnu Spokojený Pes.

 POPAI AWARDS se každoročně vyhlašují v rámci konference POPAI DAY. Tu pořádá nezisková organizace POPAI CENTRAL EUROPE, která podporuje marketing v místě prodeje a snaží se o neustálý rozvoj in-store marketingu. Díky soutěži mohou jednotliví výrobci a poskytovatelé POP materiálů své firmy zviditelnit, kreativně se realizovat a zároveň přispět do oboru novými nápady a inovacemi.