Aptar Food + Beverage uvedl na trh nový typ dávkovacího uzávěru. Vývoj uzávěru byl založen především na akcentu zvýšené potřeby hygieny při balení a zároveň i na potřebě atraktivního vzhledu.

Kategorie chilli omáček patří k rostoucím segmentům na trhu s omáčkami a kořením. Meziroční náůst se uvádí až 5,1 %.  Zásluhu na to má především generace Z, která upřednostňuje pikantnější jídla charakteristická pro řadu mezinárodních kuchyní.  Podle nedávného průzkumu Instacart 74 % Američanů jí obvykle k jídlu i některý z typů pálivé  omáčky a téměř polovina (45 %) uvedla, že si pálivou omáčku obvykle dávají na jídlo jednou týdně nebo i častěji.

NE „opatlaným“ víčkům

Prostřednictvím nezávislých spotřebitelských studií, dostal Aptar zpětnou vazbu ohledně nejčastějších stížností na balení. Na top místě je nedostatečná čistota balení po celou dobu životnosti produktu. U dnešních standardních formátů balení je běžné, že produkt zůstává v horní části okolo či pod víčkem, což má za následek „krustový“ vzhled. Spotřebitel toto vnímá nejenom jako nepříjemný vzhled, ale často má i obavy o hygienu při dalším používání produktu.

Excelentní vzhled , vysoká hygieničnost

Výsledkem nového vývoje Aptar Food + Beverage jsou dávkovací uzávěry Tower. Na rozdíl od tradičních otočných uzávěrů, které se dnes v tomto formátu balení používají, Tower využívá vyklápěcí design. To umožňuje spotřebitelům otevřít uzávěr, aniž by přišly do styku s produktem. Jeho směrová špička je nejenom designově povedená, ale snižuje pravděpodobnost, že se produkt shromáždí na uzávěru.

Pro lepší zážitek z dávkování pro spotřebitele a zajištění vysoké míry čistotu lze tuto novinku kombinovat s technologií SimpliSqueeze® (rovněž od společnosti Aptar), která nabízí pokročilé a na trhu osvědčené řízení průtoku. Uzávěr se dodává ve dvou povrchových úpravách hrdla: 28-410 nebo 28 mm 1810. Tower je globální produkt, který je v současnosti na trhu v jihovýchodní Asii, Evropě a Severní Americe.

 

Více o těchto typech uzávěru zde.