Doypacky, nebo li stojací sáčky patří již řadu let mezi velmi populární typy obalů. Na rozdíl od pevných obalů jsou mnohem lehčí, skladnější a zvláště pro nižší věkové kategorie i atraktivnější záležitostí. Vedle těchto vlastností a líbivého grafického designu, chce dnešní spotřebitel od těchto typů obalů ještě více. Nadstavbu v podobě dalších benefitů nabízí společnost SONOCO.

Společnost Sonoco (NYSE: SON), která byla založena v roce 1899, je globálním poskytovatelem různých spotřebitelských obalů, průmyslových výrobků, ochranných obalů, displejů atd. S ročními čistými tržbami ve výši zhruba 4,8 miliardy dolarů má společnost

20 000 zaměstnanců, kteří pracují ve více než 300 závodech ve 33 zemích.

SONOCO rozšiřuje portfolio

Společnost Sonoco rozšířila své oblíbené portfolio flexibilních obalů ClearGuard ™ o sáčky pro kapalné nebo viskóznější výrobky. Rozšířená produktová řada, která dokáže odolat i náročnosti plnění horkou náplní, byla vystavena na fóru Global Pouch Forum v Miami v druhé polovině června.

Transparentnost i bariéra

Vzhledem k tomu, že balení ClearGuard má mimořádně nízkou míru přenosu kyslíku a vodních par, dochází ke zvýšené ochraně potraviny uvnitř a prodloužení jejich skladovatelnosti. Materiál může být odpovídající alternativou k hliníkové nebo metalizované folii. Výhodou pro spotřebitele je transparentnost. Díky průhlednému obalu je tedy možná i vizuální kontrola obsahu.

 

Chcete li se dozvědět více o obalu ClearGuard, klikněte zde