Společnost IGEPA CZ, přední distributor papíru, materiálů pro reklamní průmysl a obalových materiálů oznamuje úspěšnou akvizici společnosti Paper Back, která se stala dceřinou společností IGEPA CZ. Tímto krokem Igepa vstupuje na trh logistických a recyklačních služeb. Rozšiřuje a zefektivňuje tak svou nabídku pro zákazníky a díky komplexnosti poskytovaných služeb posiluje svou pozici na trhu.

 

S touto akvizicí rozšiřuje IGEPA CZ své portfolio o další dvě důležité oblasti – Logistika a Recyklace, které budou nyní součástí nabídky vedle stávajících Business Unit Paper/Print & Office, Viscom a Packaging. Tímto krokem reaguje společnost na rostoucí poptávku po komplexních řešeních pro zákazníky, kteří si cení efektivního a ekologicky šetrného přístupu.

 

Jako první pobočka skupiny Igepa Group, splňuje IGEPA CZ požadavky vize 2030: Green. Digital. Competent. Rozšířením nabídky služeb o logistiku a svoz odpadu společnost směřuje k udržitelnému podnikání, digitálním inovacím a zvýšené odbornosti, aby lépe sloužila potřebám moderního trhu.

 

Objednání na jedno zavolání

Jednou z hlavních výhod této akvizice je poskytnutí komplexních služeb zákazníkovi na jedno zavolání. Zákazníci si nyní mohou objednat produkty z oblasti grafického papíru, materiálů pro vizuální komunikaci, packagingu, logistiky i recyklace a získat je všechny jedním telefonátem. IGEPA CZ disponuje vlastní dopravou, což zajišťuje rychlé a spolehlivé doručení objednaného zboží. Navíc nyní získala prostřednictvím dceřiné společnosti licenci na svoz odpadu, což znamená, že zákazníci mohou jednoduše a ekologicky likvidovat svůj odpad prostřednictvím IGEPA CZ.

 

Očekávání ve znamení komplexnosti a udržitelnosti

Petr Breburda, výkonný ředitel IGEPA CZ, k akvizici říká: "Těším se na novou etapu spolupráce s Paper Back, která nám umožní poskytovat našim zákazníkům ještě komplexnější a udržitelnější řešení, a posiluje naši pozici jako špičkového dodavatele na trhu."

Michal Pára, jednatel Paper Back, dodává: "Očekáváme, že díky připojení k IGEPA CZ budeme moci lépe reagovat na potřeby našich zákazníků, a zároveň sdílíme hodnoty udržitelného podnikání, což považujeme za klíčové pro úspěšnou spolupráci v dnešní době."