K vývoji třívrstvé etikety vedly společnost Label design dva hlavní důvody. Prvním je důraz současného marketingu na obalový design, zvýraznění image značky a využití pro reklamu. Druhý důvod je ryze praktický a vychází z Nařízení EU č. 1169/2011 o dostupnosti a umístění povinných údajů o potravinách a povinné minimální velikosti písma.

Šestinásobná expanze plochy pro tisk

Konstrukce se skládá ze tří vrstev samolepicího materiálu. Listy jdou snadno otevřít a znovu zavřít. Nabízí se 6 stran původní velikosti etikety, což může nahradit několik původních. Tvarově se lze přizpůsobit nosnému obalu. Pro společnost Hügli Food je tento nový druh etikety spojením elegantní vzhledu, funkčnosti a ceny. Přináší snížení výrobních nákladů v celém procesu zpracování.

Sandwich labels

Třívrstvá etiketa Hügli patří do skupiny sendvičových etiket, které využívají buď u výrobků, kde je prostor pro etiketu malý, jako například laků na nehty, nebo tam, kde jsou zvýšené nároky na množství textu – vícejazyčná provedení.

Etiketa byla nominována do soutěže OBAL ROKU 2014.