KitKat, dnes jeden z nejznámějších čokoládových výrobků na světě, spatřil světlo světa v roce 1935 v anglickém Yorku. Za téměř století své existence se rozšířil do více než 85 zemí a každoročně se prodá přes 5 miliard tyčinek. Díky tomu se stal nejen vlajkovou lodí společnosti Nestlé, ale také symbolem „pauzy“, což vystihuje slavný slogan „Have a break, have a KitKat“.
Značka se v průběhu své historie vyvinula a nyní nabízí více než 300 příchutí a různých formátů, a uspokojuje tak rozmanité preference a příležitosti spotřebitelů. Efektivní globální marketingové strategie, lokální adaptace a partnerství, například s Formulí 1®, pomohly udržet úspěch a relevanci KitKat v posledních 90 letech.
Dnes více než 300 příchutí
Původní oplatka obalená čokoládou se během desetiletí proměnila v pestrou paletu produktů. Dnes KitKat nabízí více než 300 příchutí – od tradiční mléčné čokolády až po exotické varianty, jako je matcha, saké nebo wasabi. Sortiment se navíc rozrostl o nové formáty, například zmrzliny, cereálie, nápoje či pomazánky. Nejnovějším přírůstkem je KitKat tablet, který reaguje na rostoucí oblibu tabulkových čokolád v Evropě a přináší spotřebitelům možnost sdíleného a požitkářského zážitku.
Síla marketingu a globálních partnerství
Úspěch KitKatu nestojí jen na široké nabídce, ale také na efektivní marketingové strategii. Globální kampaně, jako „Break Better“, posilují značku a zároveň ji přizpůsobují současným kulturním trendům. KitKat navíc navazuje spolupráce s dalšími silnými značkami, například s Nescafé, Netflixem nebo Spotify, a vstupuje do partnerství i s obřími projekty, jako je Formula 1®. Tyto kroky pomáhají oslovit nové generace spotřebitelů a udržet si relevanci i po devíti dekádách.








