Od obalů spotřebitel již dávno neočekává pouze základní ochranou či manipulační funkci. Nestačí však už ani funkce sekundární, které jsou vesměs marketingového charakteru (estetická, komunikační, psychologická, informační funkce). Ceněným benefitem je ergonomičnost, easy open či zaintegrovaný užitný produkt – třeba ve formě lžičky ve víčku..

Nápad zaintegrované lžičky ve víčku obalu úplnou novinkou není, inovací je zakomponování do designu a funkčnost provedení. Tento typ řešení vyvinula nyní společnost RPC pro  litevského výrobce potravin Viciunai Group. Obal je použit u potravinové řady rybích salátů a tyčinek surimi (EasySnacking ™).

Nová produkce s novým typem obalu

10 různých rybích salátových variant vstoupilo na trh v novém designu obalu, který je navíc pro spotřebitele maximálně pohodlný.  Řešení se zaintegrovanou lžičkou novým způsobem zpracováním je navíc u této 210ml produkce naprostou novinkou, kterou spotřebitel ocení při konzumaci, ať již v kanceláři nebo při pikniku v přírodě.

Řešení oceněno spotřebiteli i porotu

Stejně jako vanička EasySnacking ™, je i víčko vyráběno procesem zpracování. Ke lžičce se spotřebitel dostane prostým odtržením samolepící etikety. Konzument určitě ocení i fakt, že obal je opětně uzavíratelný. Obal byl ostatně oceněn i Foodservice Packaging Association  v rámci Product Innovation Award. Vedle Litvy má být k dispozici i v prodejnách v Lotyšsku, Estonsku, Polsku, České republice a v blízké budoucnosti také v Bulharsku. Navíc se plánuje i rozšíření nabízených objemů salátů od 150 do 250g.