Rodinná firma Krajči plus, jeden z největších tuzemských výrobců klasických bramborových lupínků a slaných snacků, se dohodla na spolupráci s maloobchodním řetězcem Kaufland. Cyrilovy brambůrky jsou jako vlajkový produkt společnosti Krajči dostupné ve většině prodejen Kaufland od druhé poloviny října. Výrobce tak dále expanduje v retailu.

 

Vstup do celostátního řetězce podle Tomáše Krajči, zakladatele a majitele společnosti, potvrzuje současný trend – rostoucí poptávku po autentických, řemeslně vyráběných potravinách, které v sobě nesou lokální tradici. „Tradiční brambůrky, včetně našich, se vyrábějí bez konzervantů, bez blanšírování a pouze z vybraných odrůd brambor. Mají proto plnou chuť a lidé to poznají. Jsem moc rád, že Cyrilovy brambůrky budou velvyslancem naší tradiční speciality v celostátním maloobchodním řetězci,“ říká Tomáš Krajči.

 

Podle etikety rozpoznatelná chuť i celá značka

S místní tradicí souvisí i příchutě Cyrilových brambůrků, které lidé v Kauflandu najdou. Budou také klasické: solené, hořčicové, česnekové a křenové. „Zkoušeli jsme vyrobit i moderní příchutě jako jsou limetka a chilli nebo něco podobného. Ale vůbec nám to nevyhovovalo. Chceme lidem nabízet tradiční produkt, který nám i jim chutná a který mají rádi,“ dodává Tomáš Krajči. Rozpoznatelnost jednotlivých příchutí, ale i celé značky je dobře realizovatelná pomocí různě barevných pérově zpracovaných etiket.