AGR (American Glass Research) ve spolupráci s Molson Coors vyvinula nový typ skleněné láhve určené pro jednu z nejpopulárnějších značek na indickém trhu, pivo Thunderbolt. Spolupráce této nezávislé organizace, která se zabývá nejenom výzkumem, inspekcí či testováním, ale i designovými analýzami, a známého leadera v sortimentu pivního průmyslu, se ukázala jako velice úspěšná.  

Kromě nové svěží barvy je láhev nápaditá i svým 3D dekorativním ztvárněním (embossing i debossing). Thunderbolt, který je obvykle na trhu marketingově popisován jako “Indické originální silné pivo”, se původně stáčel do láhví jantarové barvy o objemu 650ml. Nynější podoba prémiové smaragdově zelené barvy výrazně posiluje brand pivovaru a svým designem značku výrazně odlišuje od konkurence.

Výrazný design

Zatímco vlastní značka piva je umístěna mezi hrdlem a tělem láhve a po obvodu láhve realisována embossingem, prostor pro hlavní etiketu na těle láhve je vymezen negativně vytvořeným debossingem. Výrazná modrá barva, která tvoří podklad jak pro hlavní, tak i krčkovou etiketu zajímavým způsobem kontrastuje se smaragdově zelenou sklovinou. Vlastní erbovitý tvar etikety s ostře vytvarovanými rohy v kombinaci s decentně stříbrnými texty, vhodně koresponduje s názvem i s celkovým corporate identity značky. Svým pojetím pomáhá posunout pivní značku do kvalitativně vyšší spotřebitelské úrovně.

Benefit je easy open

Nejenom indický spotřebitel určitě ocení i ergonomický a uživatelsky velmi přátelský uzávěr. Klasický korunkový uzávěr je u láhve nahrazen easy open variantou s odtrhávací slzičkou.