Všichni vítězové z kategorie Etiket byli něčím výrazní a každý byl přitom úplně jiný. Úplně z jiného soudku oproti ostatním byl i další z vítězů Obal roku, série etiket Lobkowicz Démon od společnosti Fiala & Šebek Visual Communications.

 

„Obyčejná“ etiketa pro budování značky Démon? Výzvou bylo nalézt designové řešení komunikující démonickou chuť piva bez běžných vizuálních klišé, současně přinést atraktivní impuls pro mladé zákazníky identifikovat se s produktem a vytvořit potenciál pro virální šíření na sociálních sítích. To vše v co nejlevnějším obalu bez nároků na investice.

 

Překvapující design, který osloví především návštěvníky klubů

Vznikla série deseti unikátních, naivních ilustrací rozličných podob démonů provedených luminiscenční barvou, jež výrazně září v prostředí s UV osvětlením klubů a diskoték, kam je výrobek primárně určen.

 

Výsledek nad očekávání

Jednoduché řešení s běžnou lahví, základním tvarem etiket, pouze třemi barvami, ale kombinující originální myšlenku a efektně spojující technologii a nečekané provedení.