Značka Lišácké jablko, která je součástí skupiny HEINEKEN, představila novou příchuť – Meruňku. Ta je na českém trhu v sortimentu jablečných ciderů první s takto unikátní kombinací ovoce. Vedle nového produktu je na obalu presentováno i zdařile zrefreshované logo.

 

Novinka „Meruňka“ posílí stávající lišácké duo Hruška a Jablko a nabídne tak českému spotřebiteli další oblíbenou chuť. Osvěžující alkoholický nápoj s jablečným základem lze zakoupit v plechových obalech s objemem 500 ml.

 

Nový cider příjemně osvěží

Mladý hráč mezi cidery přináší kombinaci jemné kyselosti a mírně nasládlých tónů. „Hledali jsme ovoce, které by se hodilo k jablečnému základu cideru a pocházelo ze sadu. Ze všech variant jsme vybrali meruňku, která je pro nás Čechy pevně zakořeněnou a oblíbenou příchutí,“ říká Barbora Celnarová, manažerka značky Lišácké jablko. Lišácká novinka má oproti většině jiných značek sušší chuťový profil a obsahuje 4,5 % alkoholu. Navíc příjemně osvěží a je vhodným společníkem při posezení na zahrádce nebo při všedních chvílích s přáteli.

Rozpoznatelný vizuál i přes drobnou úpravu

Značka oblíbených ciderů se také rozhodla oprášit kožich svému logu. Postava lišáka dostala větší prostor a zároveň jí mezi předními tlapkami přibyl obrys jablka, jenž má symbolizovat ovocné sady, z nichž pocházejí plody zpracovávané do všech nápojů z portfolia. Zásah do loga je nenásilný a je řešen tak, aby původní vizuál zůstal na první pohled rozeznatelný.