Kategorie PET FOOD má v obalové soutěži své pevné místo. Nic naplat, většina z nás je milovníkem zvířat a pro svého mazlíčka chceme to nejlepší, a to včetně atraktivního obalu. Oblíbené produkty jsou často presentovány na atraktivních poutačích. Takže není divu, že mezi vítězi v této kategorii byl také jeden z nejpovedenějších.

 

V kategorii PET FOOD zabodovala hned dvakrát společnost Logik, která patřila v letošním kláním k nejúspěšnějším „sběračům“ cen napříč kategoriemi. K vítězům v této kategorii však patřil i další úspěšný vítěz téměř se všemi exponáty, společnost Smurfit Kappa.

 

Logik a PET FOOD patří k sobě

VAFO WET PRIVATE LABEL BOX představuje velmi efektivní formu B2B komunikace. Opravdu zážitkovým překvapením boxu, který prezentuje výběr wet food portfolia všech VAFO výrob (EU), je designový vyjímatelný hrnec plný reálných produktů.

Dalším vítězným exponátem z „dílny“ Logik byl Brit Crunchy Insect Snacks Sustainable Display. Oboustranný permanentní display zajistil inovativním zpracováním poutavou prezentaci hmyzích produktů. Impulzivní nákupy podpoří i transparentní výřez zavěšeného hmyzu, který se při pohybu vzduchu na prodejnách pohybuje.

 

DRONE 5.0 PET FOOD

Obal se zajímavým názvem a velmi účelnou konstrukcí přihlásil do soutěže, kromě dalších obalů v jiných kategoriích, Smurfit Kappa a u poroty u tohoto obalu „zabodovalo“ právě ono konstrukční řešení. Balení bylo vyvinuto pro plnoatomatizované způsob balení a má vytvořeno 8 sekcí pro jednotlivé příchutě produktů. Spotřebitel určitě ocení i velmi jednoduchý způsob rozbalování.