Upřímně řečeno kategorie POP&POS patřila mezi největší letošní překvapení. Displeje na Obalu roku patří k pravidelně oceňovaným, ale letos se sešlo po delší době více přihlášených exponátů, než bývalo v této kategorii obvykle. Navíc bylo vidět, že současní producenti lepenkových displejů, mají nejenom, co nabídnout, ale další přidanou hodnotou jsou ucelené POS koncepty, které jsou rozhodně více než „jen“ skládatelná konstrukce graficky líbivého stojanu.

 

Vítězné displeje patřily z větší části k floor stojanům, tedy vyšším presenterům nabízených produktů umístěných přímo na podlahové ploše prodejny. Hned dvakrát se podařilo zabodovat společnosti Sittardia, jedno vítězství si odnesl Boxmaker a jedno Smurfit Kappa.

 

Příběh ve spojení s atraktivitou

Kreativní kartonový display Carnilove – masové kapsičky pro psy a kočky od Sittardia patřil ke graficky k nejvýraznějším. Speciální divoký a přírodní design může být navíc využit i značně variabilně z hlediska presentovaných produktů. Další úspěšný koncept od této společnosti byl design stojanu na netradiční typ atypické láhve. Kreativní display a paletové stání Kláštorná plně podrtrhuje myšlenku celého příběhu. Zdůraznění celého konceptu je podtrženo i atraktivním podsvícením.

 

Praktičnost především

Naplněný stojan All-in-One ANTI COVID display od společnosti BOXMAKER je reakcí na současnou situaci kolem COVID. Zdařilý koncept, který v sobě zaintegrovává všechny možnosti hygienické ochrany má své použití ve volebních místnostech, při zasedáních, konferencích, nebo je vhodný do úřadů a obchodů. Zprovoznění spočívá pouze ve vybalení z přepravního obalu, vysunutí košů a nasazení topru. Výsledklem požadavku na levnější prodejní stojan na prémiové ovocné tyčinky je BOMBUStický stojan od Smurfit Kappa, který oproti původnímu nabízí nejenom přitažlivý eko vzhled, ale i 42 % materiálovou úsporu.