Privátní značky již řadu let nedisponují jednoduchou grafikou, aby byly pro klienta dobře rozlišitelné. Tak jako se rozšířila řada nabízených produktů privátního brandu, tak se rozšířila i nabídka obalového designu. Nemluvě o tom, že privátní značky nejsou jen doménou řetězců. Výhradně uměleckému designu privátních značek se věnuje soutěž Vertex Awards.

Společnost BRANDIMAGE se věnuje poradenství v oblasti brandu a designu, není divu, že se svými zkušenostmi zaujala na soutěži Vertex Awards 2018 International Private Brand Design Competition, kde získala hned dvě ocenění za designy pro značku 7-Eleven.

Kreativita, obchodovatelnost značky a inovace jako hlavní kritéria

Ocenění jsou udílena respektovanými a zkušenými profesionály z oblasti značkového designu a obalů. Komise vybírá a udílí ceny na základě toho, jak hodně řešení splňuje podmínky kreativity, ekonomičnosti a inovací.

7 Eleven dbá na kvalitu produktů i obalů

7 Eleven, Inc. je jedním z největších amerických řetězců v maloobchodním prodeji. Společnost se sídlem v Irvingu v Texasu provozuje 7 frančíz a má více než 65 000 obchodů v 17 zemích, z toho 11 600 v Severní Americe. Nejnověji 7 Eleven rozšířila svou nabídku o vysoce kvalitní saláty, přílohy, ovoce a bílkoviny, pizzu, kuřecí křídla, cheeseburgery a kuřecí sendviče. 7-Eleven je společnost, která zároveň věří, že kvalita vnějšího obalu by měla odrážet kvalitu výrobku uvnitř. I z tohoto důvodu se společnost již před lety rozhodla pro spolupráci s firmou  Brandimage.