Společnost BALL Corporation patří k významným producentům kovových obalů. V průběhu své historie se pyšní řadou prestižních ocenění díky svým technologickým inovacím i designovým kreacím. Na nový, velmi úspěšný počin tohoto typu má našlápnuto i novinka ReAl ™, která v tomto roce získala i zlato v kategorii Sustainability.

Nový typ AEROCAN (či aerosolových plechovek) vyráběný pod názvem ReAl ™ byl společný vývoj společnosti Ball se známým řetězcem Tesco.  Obal o průměru 53mm je určen na pánskou kosmetiku privátní značky Tesco Pro Formula Men. ReAl ™ je vylehčený typ plechovky. Vyráběna je z recyklovaného hliníku.

Recyklovaný materiál s výbornými vlastnostmi

Díky nové technologii výroby je možné použít méně recyklovaného materiálu při zachování stávajících vlastností. Obal má nižší hmotnost o 20% než stávající podobný typ. Průměr plechovky je 53mm.

Design podprahově působí „zeleně“

U spotřebitelského obalu hraje velmi důležitou roli i design.Díky uzavřenému povrchu je na plechu i velmi dobře realizovatelný. Díky zelenému prožku navíc na spotřebitele design působí příjemným ekologickým dojmem.