Přirozený obsah vápníku získává Kláštorná Kalcia z vápencového podloží Kláštora pod Znievom na Slovensku, kde vyvěrá z hloubky 231 metrů. Kláštorná Kalcia je aktuálně dostupná v sycené a jemně sycené verzi, v baleních 1,5 a 0,5 l. Všechny lahve Kláštorné Kalcia jsou vyrobené ze 100 % rPET, tedy z recyklovaného plastu. A protože každý prémiový produkt potřebuje příběh, vedle pěkné láhve, se může spotřebitel pokochat i legendou v TV.

Voda pevná jako skála, Kláštorná Kalcia, podle legendy kdysi dávno pomohla uherskému panovníkovi ubránit se Tatarům při boji o hrad Turiec. Díky vápníku se její síla zachovala i nadále. Pokračování mystického příběhu minerální vody Kláštorná Kalcia, která patří do portfolia společnosti Kofola ČeskoSlovensko, odstartuje v neděli 2. května 2021 premiérou nového televizního spotu s názvem Magická síla vápníku. „Po úspěchu prvního spotu Kláštorné Kalcia, kterým jsme produkt uvedli na český trh v roce 2020, navazujeme na magický a tajuplný svět značky i v aktuální kampani. Diváka přenášíme na mystické místo, které pocitově připomíná období naší legendy. Do spotu jsme tentokrát chtěli dostat více mužnosti a ukázat tak sílu Kláštorné Kalcia. Do děje jsme proto zakomponovali dvě nové postavy – krále a kováře. Ve spotu se znovu objeví také postava čarodějky, která je v ději klíčová a díky ní příběh znovu získává tajuplný rozměr,“ přibližuje upoutávku Ivana Králiková, senior brand manager značky Kláštorná Kalcia.

 

Lahev Kláštorné Kalcia vítězem v kategorii BEST PET 2020

Kláštorná Kalcia patří do portfolia společnosti Kofola od roku 2018. Ta po roce od akvizice značky, v dubnu 2019, završila proces opětovného spuštění výroby této tradiční minerálky a uvedla ji na slovenský trh v novém designu. Jako první značku minerálních vod na trhu v lahvi vyrobené z rPET, tedy z recyklovaného plastu. Od roku 2020 je Kláštorná Kalcia dostupná i na českém trhu. Lahev Kláštorné Kalcia se stala v roce 2020 vítězem v kategorii BEST PET v soutěži balených vod Global Water Drinks Awards za výjimečný a inovativní tvar, unikátní design a ekologický materiál.

 

Nová kampaň od května

V celé kampani klade značka velký důraz na benefity vápníku v pitném režimu člověka.

Kampaň poběží od 2. května, a kromě nového televizního spotu ji bude doprovázet také intenzivní PR kampaň zaměřená na význam vápníku v minerálních vodách a jeho spojení s fyzicky náročnými aktivitami. Stejně jako loni zveřejní Kláštorná Kalcia žebříček Dříč roku, v němž vyhodnocuje ve spolupráci s odborníky a lékaři fyzicky nejvíce namáhavá zaměstnání. Tento rok měřila náročnost tradičních českých a moravských řemesel – kovářů, tesařů, kameníků nebo sklářů. Komunikaci pro značku Kláštorná Kalcia v Česku zastřešuje AC&C Public Relations.