I když vývoj e-commerce v oblasti packagingu již nezažívá takový boom jako v době pandemie COVID 19, stále je zde přítomná růstová tendence. Vedle vývoje nových obalů, je v této oblasti i velký tlak na vývoj technologií, jinými slovy snaha o automatizaci jak ve výrobě obalů, tak i v oblasti balení. Ani tato řešení na Interpacku nechyběla.
Společnost Maripack má velké zkušenosti s balením do smrštitelných folií. A vedle papíru a lepenky, jsou to právě plastové sáčky, které se v segmentu e-commerce uplatňují nejčastěji. K hlavním důvodům patří dobrá ochranná funkce, vysoká hygieničnost a nízká hmotnost, která šetří nemalé prostředky při transportu.
IMPACK Pro eCOM
Plně automatizovaným řešením v oblasti e-commerce balení je IMPACK Pro eCOM. Technologie je určena pro kapacita balení 800 – 1200 balíků/hod., které jsou zkompletované a připravené k odeslání
Automatické řešení je možné využít i tam, kde se předpokládá u obalů podobná šířka a výška, ale různé délky. IMPACK Pro eCOM je vhodný pro elektronické obchody a automatické poštovní systémy s etiketováním. Je i možná integrace do firemních serverových systémů pro nahrávání informací o zásilce apod.
Vybavení je přehlídkou rozsáhlých možností
Benfitem je i zaitegrovaná možnost tisku a aplikace štítků – např. přepravní štítek připravený k přepravě, digitální faktura atd. Samozřejmostí je čtečka čárových kódů – porovnává informace o produktu s wms. Nechybí ani kontrolní váhy, vyhazovač pro kontrolní stanoviště (vyřazuje balík ke kontrole), registrovaný filmový senzor pro aplikaci tištěných folií, vzdálená kontrola přístupu atd.
Jak balička pracuje, je možné vidět zde.