Dva kávovary vedle sebe na barevných površích, jeden mátově zelený a jeden teple oranžový, s kávovými kapslemi poblíž. Nestlé spouští novou interní službu s umělou inteligencí, která bude vytvářet vysoce kvalitní produktový obsah ve velkém měřítku pro e-commerce a digitální mediální kanály. „Digitální dvojčata“ s umělou inteligencí jsou vytvářena pro značky jako Purina, Nescafé Dolce Gusto a Nespresso.

 

Nová obsahová služba je založena na digitálních dvojčatech, vyvinutých NVIDIA Omniverse a vOpenUSD. Digitální dvojčata jsou přesné 3D virtuální repliky fyzických produktů. Umožňují digitálně upravovat nebo lokalizovat obaly produktů, což umožňuje bezproblémovou integraci do různých prostředí, jako jsou sezónní kampaně nebo formáty specifické pro kanály. To znamená, že nový kreativní obsah lze generovat pomocí umělé inteligence, aniž by bylo nutné neustále natáčet od nuly.

Lepší pozicionování brandu

Toto zavedení rozšiřuje technologii interně v Nestlé a činí ji rychlejší a nákladově efektivnější, čímž ji dává na dosah ruky tvůrcům obsahu v celé společnosti. To zahrnuje integrované marketingové služby (IMS) společnosti Nestlé s 250 marketingovými experty v 7 marketingových centrech, kteří pracují na škálování a lokalizaci obsahu digitálních dvojčat, a také 45 obsahových studií po celém světě, která dodávají kreativní materiály pro globální i lokální značky Nestlé.

Nová obsahová služba znamená, že Nestlé může lépe pozicionovat své ikonické značky v rychle se rozvíjejícím digitálním prostředí, kde kampaně na platformách sociálních médií a streamovacích službách nyní často vyžadují šest nebo více různých reklamních formátů, aby byly úspěšné, a kde se balení produktů neustále mění.

Digitální dvojčata snižují čas i náklady

Služba byla vyvinuta ve spolupráci se společností Accenture Song, postavena na platformě NVIDIA Omniverse pro pokročilé vytváření digitálních dvojčat a využívá NVIDIA AI Enterprise pro generativní umělou inteligenci. Je hostována na systémech Microsoft, což poskytuje robustní cloudovou infrastrukturu.

Nestlé již má základní databázi 4 000 3D digitálních master produktů – zejména pro globální značky – s ambicí v příštích dvou letech převést celkem 10 000 produktů na digitální dvojčata napříč globálními i lokálními značkami. Tato nová služba snižuje čas a náklady spojené se škálováním digitálních dvojčat o více než 70 %, což znamená, že aktiva lze vytvářet rychlejším tempem a ve vyšší kvalitě.