Kategorie POP&POS je zvláštní tím, že se v podstatě nejedná o obaly ani technologie, do obalové soutěže však beze sporu patří. I displej produkt chrání a zároveň ho marketingově podporuje. Letošní „displejové“ kreace byly nadmíru vydatné a vybrat z nich letošní dva nejlepší kousky, nebylo vůbec lehké… A kdo zvítězil v kategorii Ostatní? Nenápadně nápadný obal na aromaticky výrazný produkt.

 

Tento rok VAFO představilo vegetariánskou alternativu krmiv pro psy, a zdařilou kolekci chtělo zvýraznit i netradičním displejem, který byl vyvinut a vyroben ve spolupráci s dlouholetým partnerem, společností Logik. Christopherus Vegetarian Display (CHRISTOPHERUS VEGETARIAN DISPLAY) je nevšedním zážitkem a podívanou. Originální displej, který jako i samotné obaly produktu, je vyroben jen z udržitelných materiálů, navíc osázený živými bylinkami – je zapotřebí ještě něco dodávat?

Mana Tower

I displej Mana Power (DS SMITH PACKAGING) je super zajímavý a potvrzuje pravidlo, že udržitelnost nemusí být vůbec designově nudnou záležitostí. Tento displej žádný zákazník rozhodně nepřehlédne… A čím se vyznačuje především? Žádné lepení, žádný potisk, ale zajímavá konstrukce zajišťující visibilitu z předu i boku, kde jedna věž udrží 11 kg váhy produktů! 

Jak voní kategorie OSTATNÍ

Pro elegantní, praktickou a udržitelnou prezentaci produktu na Makro Gastro fest byla v THIMM navržena a vyrobena forma sloužící pro rozpékání i pro následnou konzumaci sýru Romadur. Elegantní řešení, vyrobené z lepenky vhodné pro přímý styk s potravinou (foodWave® | heatproof), s možností velmi rychlého skládání, zajistilo perfektní prezentaci produktu a viditelnost značky po celou dobu akce a konzumace produktu.