Obal roku oslavil již své 31. jubileum a počtem přihlášených exponátů potvrdil svou pevnou pozici na trhu jediné certifikované obalové soutěže v ČR pro World Star. Všem vítězům gratulujeme, ale poděkování zaslouží i ty exponáty, které neuspěly. Zatímco před pár lety se jednalo o rozdíl bodů, v posledních ročnících jde často jen o desetinky. Ale soutěž je soutěž!
Jako každý rok stručně představíme vítěze jednotlivých kategorií, ještě než jim bude na oficiálním Galavečeru (17. 10. 24) v rámci mezinárodního kongresu Obalko předána zasloužená cena. A již tradičně začneme kategorií Potraviny.
Osmihranný obal představuje spojení moderního designu a funkčnosti.
Kdo by neznal výborné müsli v ikonické dóze od společnosti Mixit! Jak ale tento obal posunout dále, aby byl stále tak rozpoznatelný a přitom udržitelnější? Projekt osmihranného obalového produktu pro společnost Mixit představuje inovativní řešení, které je zaměřené na efektivní paletizaci, úsporu prostoru a zajištění bezpečné přepravy. Ve spolupráci s Mixit a společností LOGIK byl vyvinut obal (Osmihranný mixit), který odpovídá specifickým potřebám moderní logistiky a zároveň splňuje požadavky na ochranu produktů.
Matcha-Collagenová šperkovnice
Petr Patočka se společností KYOSUN po roce testování přivádí na trh Matcha-Collagenový nápoj, který kombinuje pravý japonský matcha čaj s unikátním LMW kolagenem a vitamínem C. Exklusivní obal ve tvaru „šperkovnice“ vyvinula na základě požadavků společnost HRG z Litomyšle. Šperkovnice se skládá ze čtyř stejných krabiček z pohlednicového kartonu GC1 s vnitřními rozdělovníky na sedm dní a jednoho rukávu, taktéž z pohlednicového kartonu se zpětnými zámečky, které zabraňují vysunutí jednotlivých krabiček, přitom jednoduchým protlačením lze krabičku z rukávu vysunout. Není tak nutné mít vystavený celý box, ale lze si na polici umístit jen týdenní dávku.