Tři měsíce před zahájením 13. května je PRINT & DIGITAL CONVENTION 2025 na slibné cestě k úspěchu. Svou účast opětně potvrdila celá řada mezinárodních oborových leaderů, čímž se rok po drupě 2024 stává PRINT & DIGITAL CONVENTION i klíčovým centrem pro multikanálový a dialogový marketing.

 

PRINT & DIGITAL CONVENTION slibuje, že chybět nebudou inovace, zajímavosti i technologie na nejvyšší úrovni. Akcent bude na zážitkový prožitek skrz tiskové technologie, např. ve spojení s haptickými jevy. Chybět nebude integrace s digitálními a online strategiemi zítřka. Na PRINT & DIGITAL CONVENTION potvrdili již svou účast globální hráči typu Konica Minolta, Canon, Kurz a Carl Berberich atd.

 

Inovační platforma pro mediální produkci zítřka

PRINT & DIGITAL CONVENTION by měla být více než jen presentace technologií, akce bude i ve znamení interakce zaměřené na zážitky a obsah. Zdůrazněna bude klíčová souhra mezi tiskem a digitalizací, jak potvrdili i zástupci společnosti KURZ.

 

Platforma pro výměnu názorů

Konica Minolta na veletrhu vyzdvihne digitální produkční tisk a jeho udržitelný přínos. Rovněž je potřeba zdůraznit, že tisk jako multismyslové médium vyvolává emoce a ovlivňuje nákupní rozhodování, což z něj činí zásadní prvek úspěšných vícekanálových strategií.

I pro dlouhodobé účastníky, jako je Canon, zůstává PRINT & DIGITAL CONVENTION nezbytnou platformou. Díky progresivnímu mixu témat a přímé výměně názorů s (potenciálními) zákazníky je pro vystavovatele tato událost obzvlášť cenná. 

 

 Informace pro návštěvníky, včetně možnosti zakoupení vstupenky, najdete zde   

Informace ohledně seminářů a doprovodného programu pak zde