Nová kategorie je vždy očekávána tak trochu s napětím, nejinak tomu bylo u letošního nováčka v kategorii Marketing. Výsledkem bylo zjištění, že tato kategorie v soutěži Obal roku určitě chyběla, přesto, že se marketingové aspekty prolínají i u dalších kategorií. Samostatné marketingové počiny jsou stále obalovou produkcí, ale marketing je zde opravdu na prvním místě.

 

Nová kategorie zároveň i upozornila na stále se rozšiřující nové oblasti, kam může obalová produkce zasahovat. O jaké, že se jedná? Především o oblasti sociálních komunikačních sítí. Aby mohl influencer úspěšně propagovat značku či produkt, je potřeba k tomu mít i úspěšný vizuál, včetně obalu či propagační produkce.

Jak zaujmout boxem

Cílem influencerských boxů KitKat INFLU BOX (AUTHENTICA) bylo zvýšit povědomí o aktuálně launchovaných novinkách a ukázat široké spektrum tyčinek KitKat, ze kterých si každý může vybrat svou oblíbenou. Atraktivitu řešení z voštiny podtrhnul i bezchybný digitální tisk.

Pro působivé uvedení na trh nového telefonu společnosti T-mobile byla ve společnosti THIMM navržena a vyrobena sada podpůrných prostředků (DURANGO BOXY pro T-mobile) – velký box pro prodejny, malé boxy pro ambasadory a influencery a tašky pro novináře.  Elegantní vlnitá lepenka v kombinaci s laserovým výsekem v podobě do nejmenších detailů promyšlené konstrukce. Co vlastně ještě více dodat?

 Škoda, že nejsme kočky😊

Brit Care Cat Interaktivní box pro kočky (LOGIK) je novým typem interaktivního boxu pro kočky s bohatým sekundárním využitím, kromě výběru z nejchutnějších produktů pro kočky (dry + wet + snacks), jsou v obalu jako bonus rovnou 2 kreativní hry. K získání zasloužené odměny je zapotřebí využít všechny kočičí smysly. I odbornou porotu celý koncept velmi zaujal, přesto, že žádného zástupce z řad kočičích šelem v ní nemáme…