Atraktivní obaly na dětské svačinkové produkty Crunch Pak®, vyrobené společností Sonoco (NYSE: SON), která je jednou z největších diverzifikovaných celosvětových obalových firem patřily k finalistům 2018 United Fresh Innovation Award na veletrhu United Fresh, který se uskutečnil poslední červnový týden (25. - 27. června) v Chicagu.
Občerstvení s tématikou PAW Patrol patří k oblíbeným jak u dětí, tak i u rodičů, Není tomu tak zdaleka jenom kvůli vlastnímu chutnému produktu, ale i díky obalu, který je inspirován Nickelodeonovou animovaným programem pro předškoláky. Nové partnerství Crunch Pak s dětskou značkou Nickelodeon, přineslo inovovaný typ obalu, který zároveň velmi dobře koresponduje se zavedenou značkou.
Kvalita vývoje a flexibilita řešení
Společnost Sonoco spolupracuje s mnoha největšími světovými potravinářskými značkami v odvětví spotřebitelského balení a služeb. Široká škála vyráběných obalů splňuje všechny požadavky klientů a zároveň i zajišťuje vysoké standardy kladené na systémy balení. Díky svému propracovanému vývoji je firma schopna se rychle přizpůsobit všem individuálním specifikacím. Tak tomu bylo ostatně i v případě nového produktu.
Rychlost a kvalita v jednom
Společnost Crunch Pak je lídrem ve zpracování čerstvých plátků jablek a jako na takového jsou na ní kladeny ze strany klientů i velké požadavky. Aby Crunch Pak splnila požadavky na rychlost, kterou od ní požadoval zákazník, dodala společnost Sonoco výkresy a prototypy z tuhého plastu ve tvaru tlapky pro testování ještě před lhůtou danou zákazníkem. Vlastní obal ve tvaru tray byl nakonec vyroben o 20% rychleji, než je obvyklé doba dodání. Během necelých 4 měsíců se již svačinky v atraktivním obalu objevily na policích a regálech prodejen.