Převzetím vedení společnosti Korneliem Thimmem v loňském roce a
zahájením strategie „Thimm 2030“ učinil tento rodinný podnik významný krok. Jako symbol dalšího
rozvoje vstupuje společnost Thimm se svou firemní značkou a kulturou do nové generace.
V uplynulých měsících se zaměstnanci zamýšleli nad tím, co vlastně tvoří značku Thimm:
Technologický náskok, udržitelnost a vztah k zákazníkům jsou odedávna důležitými pilíři podnikové
identity. „Věnujeme čas pochopení našich zákazníků a nacházíme pro ně nejjednodušší a nejlepší
řešení. Naši zákazníci jsou vždy v centru pozornosti a usilujeme o to, abychom obaly pro jejich
výrobky zlepšovali. Pro obě strany je to vždy dobrý pocit,“ říká Kornelius Thimm, CEO společnosti.
Tento pocit vyjadřuje od této chvíle slogan „When simplicity feels good. It’s THIMM time“. Co to pro
společnost a jednotlivé pracovníky znamená, přiblížil Kornelius Thimm osobně zaměstnancům na
každé pobočce.
Nové logo, nová presentace značky
Jako symbol dalšího rozvoje společnosti bylo vytvořeno nové logo. Nová prezentace značky je navíc
doplněna o novou webovou stránku thimm.com a výraznou reklamní kampaň. Tato kampaň se věnuje
tématům trhu spotřebního zboží se zaměřením na inteligentní a udržitelná obalová řešení. V
dlouhodobém horizontu plánuje společnost v rámci strategie růstu „Thimm 2030“ další významné kroky ve svém vývoji.
Jak stručně popisuje Kornelius Thimm: „V jádru zůstává společnost Thimm věrná svým kořenům:
Jsme rodinná firma s výrazným zaměřením na zákazníky. V budoucnu zajistíme ještě více
zjednodušování, a proto se od nynějška řídíme mottem: When simplicity feels good. It’s THIMM time!“