Téma: Firmy
Počet článků: 619
-
Inovace EasySplit Bag-in-Box®
Smurfit Westrock představil novou inovaci, která pomáhá uživatelům Bag-in-Box pomoci splnit nadcházející předpisy pro balení. Hlavní přednostní průkopnického řešení EasySplit Bag-in-Box® je usnadnění rychlého oddělení jednotlivých součástí kvůli lepší... více -
UPM Raflatac pokračuje v plnění závazků
Začátkem prosince letošního roku UPM Raflatac uveřejnila zprávu o plnění svých environmentálních závazků za loňský rok. Závazky vycházejí z globálních tendencí vypracovanými nadací Ellen MacArthur Foundation a Programem OSN pro životní prostředí (UNEP). UPM... více -
Zákazníci Konica Minolta mohou k práci s dokumenty využít nového AI asistenta
Rychle prohledávání dokumentů, odpovědi na otázky týkající se jejich obsahu nebo sumarizace specifických informací. To jsou některé z funkcí, které nabízí nový asistent na bázi umělé inteligence s názvem M-Files Aino. Na český a slovenský trh jej uvádí Konica... více -
Společnost Mondi spouští do provozu novou extruzní linku v závodě ve Štětí, aby uspokojila rostoucí poptávku po udržitelných obalových řešeních
Společnost Mondi, světový lídr v oblasti udržitelných obalů a papíru, oznámila spuštění provozu nové extruzní linky v závodě Mondi Coating Štětí (Česká republika), což představuje další milník v závazku skupiny Mondi poskytovat zákazníkům podporu při přechodu... více -
Televizní obrazovky pocítí lví sílu v nové kampani Magnesie
Na dubnový redesign minerální vody Magnesia nyní značka navazuje kampaní s majestátním lvem, který dominuje novému televiznímu spotu. Hlavní hrdina ztělesňuje lví sílu přírodního hořčíku, obsaženého v minerální vodě Magnesia. Kampaň odstartuje v polovině... více -
KitKat se stává oficiální čokoládovou tyčinkou Formule1®
Nestlé a Formula 1® (F1®) oznámily přelomové celosvětové partnerství, díky němuž se KitKat stal oficiální čokoládovou tyčinkou Formule 1. Tato víceletá spolupráce je dosud největším globálním partnerstvím Nestlé se značkou, signalizující ambici oslovit širší... více -
Mattoni 1873 spouští nový e-shop pro B2B „MyMattoni“
Lídr trhu nealkoholických nápojů, společnost Mattoni 1873, spustila nový B2B e-shop. „MyMattoni“ nabízí kompletní řešení pro podniky zákazníků HORECA segmentu: snadné a rychlé objednávky, nejširší portfolio kvalitních nealkoholických nápojů na trhu a praktické... více -
Evropský parlament odsouhlasil odklad použitelnosti nařízení EUDR
Evropský parlament včera potvrdil odklad použitelnosti Evropského nařízení o odlesňování (EUDR), které bylo předem schváleno Evropskou radou. Tímto rozhodnutím se dokončil legislativní proces a nyní zbývá pouze formální dokončení, včetně publikace ve věstníku... více -
Innovia rozšiřuje řadu smrštitelných folií, které podporují lepší recyklaci PET
Innovia pokračuje v novém vývoji v dalším směřování vytváření materiálů pro využití v tzv. Ekodesignu. Nové smršťovací folie RayoFloat™ podporují recyklaci pevných obalů v recyklačních tocích PET, HDPE a PP. Nové shrink sleeve materiály byly schváleny Asociací... více -
Taco Box, oceněný v Food Packaging Awards, vytvořily společně Biopac a Wahaca
Globální značka udržitelných obalů, společnost BioPak, byla finalistou v kategorii Product Innovation Front of House v rámci letošního udílení cen Food Packaging Awards v The Grand Hotel Brighton. Oceněný zakázkový Taco Box vytvořil výrobce společně s... více