U spotřebitelských obalů má marketing vždy jedno z hlavních slov. V některých případech balení však je marketingový akcent naprosto primární. I proto vznikla kategorie na něho zaměřená. A v letošní záplavě exponátů má dva vítěze.
Prezentační box společnosti Suziria brands od společnosti Logik je revoluční taška z kraftové lepenky, navržená speciálně pro obchodní zástupce společnosti Suziria. Výsledkem vývoje je koncept s promyšlenými přihrádkami, do kterých lze snadno umístit všechny důležité produkty. Krabice je potištěna na digitálním stroji, což zaručuje živé barvy a vysokou kvalitu tisku. Popruhy tašky jsou navrženy na míru, aby perfektně seděly a zajistily tak pohodlné nošení.
Nepij, když to nespočítáš
Přihlašovatel DS Smith Packaging vyvinul krásný obal s atraktivním potiskem na nebarvené hnědé lepence, což zdůrazňuje ekologickou odpovědnost. Obal je ručně skládací, 100% recyklovatelný a používá ekologicky šetrné lepidlo. Zajišťuje bezpečnost při manipulaci a přepravě skleněných lahví piva. Navíc eco brown design obalu obsahuje matematicko-zábavné úlohy, které odrážejí osobitost značky Pivovar Martins a posilují vztah se zákazníkem.