Personalizace je skloňována ve všech pádech nejenom v souvislosti s větší mírou individualizace západní společnosti, ale i s digitálním tiskem. Cestou digitálního tisku se již před časem vydal gigant Heidelberg, který je dlouhodobě spojován především s ofsetovým tiskem. Nyní byl digitální stroj Primefire využit k tisku nové personalizované edice “turi2 edition”.
Více než 1200 zákaznických výtisků ve vysokém rozlišení je na téma Ego ve světě internetu. Edici “turi2 edition” vydává Peter Turi 2x do roka. Cílovou skupinou jsou všichni, ti, co se chtějí inspirovat světem médií a značek. Tito lidé jsou si zároveň vědomi, jak digitalizace mění naše životy, jak se promítá do tisku a jaké další změny se dají předpokládat do blízké budoucnosti.
Více než 2000 mozaikových „dlaždic“ ve vysokém rozlišení
Páté vydání "turi2 edition" s podtitulem "Digital me" má 200 stran. Vydavatelé přišli se zajímavým projektem, na digitální technologii Primefire byly vytištěny různé obálky (vyrobeno bylo 1241 variací). Tyto obálky byly digitálem poskládány z kombinací 2000 mozaikových částí, z nichž každá je o rozměru ¼ cm2. Díky vysokému rozlišení je každý obraz jiný, nepostrádá však potřebnou grafickou kontinuitu.
Kombinace digitálního a ofsetového tisku
Personalizované obálky byly vytištěny v Multi Packaging Solutions v Obersulmu. Tato tiskárna je prvním komerčním uživatelem digitálního Primefire 106. Zbytek časopisu, tj. 200 stran, které jsou pochopitelně obsahově i graficky ve všech produktech stejné, jsou vytištěny na osmibarevníém ofsetovém stroji Heidelberg Speedmaster XL 106 (Schleunungdruck, Marktheidenfeld).
Nový “turi2 edition” byl vytištěn v celkovém počtu 15 000 výtisků a je k dispozici i ve vybraných knihkupectvích. Většina těchto kvalitních knih je zasílána přímo jako bezplatné médium více než 11 000 osobám s rozhodovací pravomocí z oblasti obchodu, médií a politiky.
Jak vznikaly mozaikové personalizované obrazy na obálku, můžete shlédnout na videu zde