Bezpečnostní etikety „DiamondVOID“ chrání před neoprávněnou manipulací s obaly

Novinkou je však i estetický vzhled DiamondVOID, který kromě ochrany, neruší esteticky ani design obalu, naopak velmi často dokáží tyto etikety i balení produktů vylepšit.

 

Zejména v luxusním průmyslu je padělání produktů velkým současným problémem a majitelé značek musí hledat účinná řešení ochrany svých produktů. Výrobce bezpečnostních etiket Securikett  se před mnoha lety etabloval jako průkopník v oblasti ochrany produktů a značek. Nedávno společnost Securikett představila plně transparentní „HighContrastVOID“, který nabízí nejvyšší úroveň ochrany produktu bez ovlivnění vnějšího vzhledu produktu.

Od HighContrastVOID k DiamondVOID

Nyní jde rakouská společnost ještě o krok dále a představuje svůj „DiamondVOID“, bezpečnostní štítek speciálně navržený pro majitele značek, který vylepšuje vysoce kvalitní balení a vyznačuje se výrazným a nevratným efektem otevírání. Působivé otevírací efekty se vytvářejí, když je etiketa odlepena, zleva doprava: aplikována, otevřena, manipulována…

 

Nejvyšší bezpečnost pro značkové produkty

Bezpečnostní etiketa „DiamondVOID“, která byla původně vyvinuta jako etiketa pro obaly na šampaňské víno, lze použít na jakýkoli obal produktu. Fólie, která se třpytí všemi barvami duhy, obal opticky zvýrazňuje. Po odlepení etikety se zviditelní dříve nepostřehnutelný motiv a spotřebitel zažije nezapomenutelný „zážitek z rozbalování“. Motiv otevíracího efektu lze individualizovat a diskrétně do něho např. integrovat firemní loga nebo vlastní firemní design.