Kreativní obaly a funkční stojany mají pozitivní vliv na prodej. Jak ale vytvořit zajímavou POS kampaň co nejefektivněji? Tímto tématem se bude od 12. do 14. května 2015 zabývat STI Group v rámci své účasti na předním českém veletrhu pro POS komunikaci.

Vedle konkrétních příkladů úspěšných obalů a stojanů představí STI Group v rámci odborného doprovodného programu také sérii přednášek na téma současné obchodní a produktové trendy. Kreativita a efektivita nejsou pro STI Group jen témata přednášek, ale stěžejním bodem zájmu.

Modulární systém Flexible Shelf

Prostřednictvím stojanů Flexible Shelf od STI Group mohou obchodníci zajímavě prezentovat své zboží a zároveň, díky standardizaci škály používaných displejů, snížit náklady na jejich pořízení. Hlavní myšlenkou je vytvořit technicky dokonalé základní prvky, které se individuálně doplní o výměnné díly. Takto mohou výrobci nebo maloobchodníci přizpůsobit svou kampaň snadno a rychle na nové produkty, značky, roční období, země nebo prodejce. Tento koncept je vhodný nejen pro stojany, které se přepravují postavené a naplněné, ale také pro displeje dodávané naplocho a plněné až na místě prodeje.

Úspora místa díky Flat Packed Solutions

Tato produktová řada stojanů je díky své flexibilitě ideálním řešením pro obchodní zástupce nebo pro stojany dodávané samostatně. Nejen, že se tyto displeje vejdou do zavazadlového prostoru každého vozu, zároveň mají nejlepší možné vlastnosti pro přepravu: malý objem, nízké přepravní náklady, takže jsou ideální pro země, nebo distribuční kanály, které vyžadují dodání stojanů naplocho, nebo odděleného dodání displejů a zboží. 

Stylový obal pro stylový výrobek   

Aby byl obal pozitivně vnímán spotřebiteli, je důležité, aby v jejich očích tvořil s výrobkem jednotný celek. Tato skutečnost byla dokonale zohledněna při vývoji a výrobě obalů pro společnost Fing`rs, největšího výrobce a distributora gelových nehtů a přípravků pro domácí gelovou manikúru. Obaly na produktovou řadu SensatioNail® jsou proto vyrobeny ve stejně elegantním duchu, jako jsou samotné produkty. Povrch krabičky je proveden v matné černé barvě se dvěma kontrastními plochami v odstínu laku uvnitř obalu. Díky speciálnímu UV laku a nejmodernější technologii tak kupující okamžitě vidí, jak bude lak reálně vypadat. U laků, které obsahují třpytky je navíc možné pohmatem vyzkoušet strukturu laku.