V únoru Huhtamaki rozděluje obchodní segment Fiber Foodservice Europe-Asia-Oceania

do dvou odlišných obchodních segmentů, Fiber Packaging a Foodservice Europe-Asia-Oceania. Předpokládá se, že změna nabude účinnosti nejpozději od 1. dubna 2025.

 

„Oddělujeme naše podnikání Fiber Foodservice do dvou odlišných obchodních segmentů, abychom našim týmům umožnili efektivněji sloužit našim zákazníkům. Tento strategický krok nám umožňuje ziskový růst tím, že dáváme odpovědnost podnikům a zvyšujeme rychlost provádění v měnícím se obchodním prostředí. Tento cíl je zároveň v souladu s oblastí udržitelného balení,“ říká Ralf K. Wunderlich, prezident a generální ředitel společnosti Huhtamaki.

Rozdělení pomůže rozvoji inovací

Obchodní segmenty byly integrovány v roce 2020. V externím výkaznictví jsou podniky nadále vykazovány samostatně a tato změna nebude mít vliv na externí výkaznictví. Sloučení podniků v roce 2020 dosáhlo původně předpokládaných synergií a vybudovalo základy pro růst využitím slibných tržních příležitostí. „Tím, že se oba segmenty opět zaměří na své vlastní oblasti odborných znalostí, mohou účinněji řídit inovace. Segmenty budou nadále úzce spolupracovat v oblastech vývoje, včetně důležité technologie hladkých tvarovaných vláken. Tato změna také zajistí soulad se strategickými cíli Huhtamaki, protože můžeme zefektivnit procesy a vyjasnit odpovědnosti,“ říká Ralf K. Wunderlich.

 

Dva segmenty, dva prezidenti

Oba segmenty budou mít své vlastní prezidenty, kteří budou součástí globálního výkonného týmu. Sara Engber (56) byla jmenována prezidentkou oddělení Fiber Packaging a členkou globálního výkonného týmu ve společnosti Huhtamaki. Fredrik Davidsson bude pokračovat jako člen globálního výkonného týmu jako prezident Foodservice Europe-Asia-Oceania.

Oddělení podniků podléhá dokončení případných zákonných požadavků na konzultace, kde to bude potřeba