Dva roky znamenají v individualizaci nápojových plechovek značný pokrok. V roce 2013 společnost Ball představila systém Dynamark® Effect 1.0 pro potisk 24 různých nápisů na plechovky tištěných přes šablonu v barvě podkladu během jednoho průchodu linkou (2013). Dalším vývojovým krokem bylo řešení Dynamark® Effect 2.0 – řešení 2.generace, jenž nabízí možnost až 24 různých jednobarevných nápisů, symbolů, piktogramů tištěných během jednoho průchodu linkou.
Třetí generace – obrázky
Letošní novinkou je vedle výše zmíněného systému Dynamark® Effect 2.0 řešení 3.generace Dynamark® Effect 3.0, které nabízí možnost až 24 různých dvoubarevných obrázků tištěných přibližující se fotografické kvalitě během jednoho průchodu linkou (2015). Docela zajímavá výzva před letní nápojovou sezónou s využitím ve velkých sportovních a kulturních akcích.
Coca-Cola
V roce 2013 využila Coca-Cola Dynamark® Effect 1.0 pro hodně specifickou promoční kampaň, ve které bylo tradiční logo koly potlačeno ve prospěch propagace zákazníka.
Paulaner, Karlsberg
Mnichovský pivovar Paulaner v promo akci k oslavě fotbalového klubu Bayern uvedl na trh sadu plechovek s 12 hráči v klubových barvách, k čemuž využil Dynamark® Effect 2.0. Stejnou technologii využil pivovar Karlsberg s rockovou skupinou AC/DC.