Společnost Rafesa se vývojem a výrobou obalů, včetně potisku zabývá již několik desítek let. Vzhledem k tomu již zná řadu specifik, kterými se tento sortiment vyznačuje. Zvláště k vůním mají klienti vlastní osobitý přístup. Společnost se rozhodla po tomto vzoru osobnostně odlišit i obaly v závislosti na typech klientů.
Rafesa je specialista v distribuci obalů z různých materiálů pro parfumerie, kosmetiku i farmacii již od roku 1982. V roce 1994 došlo ke sjednocení s italskou firmou Eurovetrocap. V současné době Rafesa je uznávaným poskytovatelem služeb v oblasti balení a pracuje pro řadu brandů na národním i mezinárodním trhu.
Jak posílit osobní kontakt
Je známo, že obal může ovlivnit vztah spotřebitele a produktu. V dnešní době se hojně k zesílení emocionálních vazeb používá v různé míře personalizace. Touto cestou se nyní vydala i společnost Rafesa.
V hlavní roli sítotisk
Při rozhodování jakou tiskovou techniku si vybrat pro zvýšenou míru personalizace, se společnost rozhodla pro čtyřbarevný sítotisk, kterým lze obalu dodat i další rozměr nejenom barvou, ale i na dotek. Navíc realizace tisku CMYK šetří celkové náklady na výrobu.