Při slavnostní premiéře 5. dubna 2017 v Ilsenburgu, v divizi Christiansen Print, uvedla skupina THIMM do provozu v Německu první digitální tiskový stroj pro předtisk rolí T1100S od firmy HP. Investice v podobě digitálního předtisku nabízí zákazníkům z průmyslu vlnité lepenky a značkového zboží zcela nové možnosti pro potisk obalů a POS produkce.
Skupině THIMM se investicí do digitálního tiskového stroje ve výši okolo 15 milionů eur se díky inovativnímu tiskovému postupu Multi-Lane (MLPA) otevírají zcela nové možnosti použití. Role papíru lze dělit na jednotlivé pruhy. Tak lze současně vyrábět různé tiskové zakázky v různých formátech a velikostech nákladů.
Digitálním strojem HP PageWide T1100S navíc společnost THIMM disponuje prvním zařízením takového typu v Německu a zároveň má celosvětově jedinečnou konfiguraci. Společnost tak patří k průkopníkům digitálního předtiskového trhu pro obaly z vlnité lepenky a displeje.
Digitální výhody, ofsetová kvalita
Stroj s pracovní šířkou 2,80 m dosahuje produktivity až 30 600 m² potištěné plochy za hodinu. K potisku jsou používány CMYK inkousty na vodní a pigmentové bázi, které jsou nejlepší pro oblast rychloobrátkového zboží (FMCG). S rozlišením 1 200 trysek/palec lze dosáhnout prvotřídní kvality, která je na stejné úrovni jako ofsetový tisk. Potiskovat je možné velkou škálu papírů, od recyklovaných po natírané papíry z primárních vláken o plošné hmotnosti od 80 do 400 g/m².
Personalizace i na krabicích z vlnité lepenky
Kratší dodací lhůty v objednávkách a variabilní zpracování zakázky vedou k hladkému pracovnímu procesu a velmi rychlým reakcím při dodávkách. Každý obal lze opatřit jedinečnou identitou, například ve formě individuální reklamy na balících v zásilkovém prodeji, osobního oslovení zákazníků nebo limitovaných edicí. To se pozitivně odráží ve věrnosti spotřebitelů značce. Co už je známo z tisku etiket, je nyní možné realizovat i s obaly z vlnité lepenky. Ke zvýšení bezpečnosti výrobku a značky je dále možné použít specifické značky a ochranné prvky. Kromě zakázek až do 50 000 m² lze nákladově efektivně realizovat i nejmenší zakázky. To se dokonale nabízí pro displeje s každodenní aktualizací a prodejní dekorace nebo sezónní prodejní kampaně.