Nestlé a Formula 1® (F1®) oznámily přelomové celosvětové partnerství, díky němuž se KitKat stal oficiální čokoládovou tyčinkou Formule 1. Tato víceletá spolupráce je dosud největším globálním partnerstvím Nestlé se značkou, signalizující ambici oslovit širší publikum a dosáhnout vyšší tempo globálního růstu. K rozpoznatelnosti značky a produktu přispívá i známý obal.
S odhadovanou fanouškovskou základnou 700 milionů fanoušků po celém světě roste popularita Formule 1, a to i u mladšího publika. A právě prostřednictvím nového partnerství chce KitKat přinést své ikonické poselství „Dejte si pauzu, dejte si KitKat“ více lidem a umožnit jim, aby se na chvíli zastavili.
KitKat ve známém červeném obalu se stává oficiální čokoládovou tyčinkou Formule 1
Spolupráce bude oficiálně zahájena během sezóny 2025, u příležitosti 90. výročí KitKat a 75. výročí
Formule 1. Poté se rozšíří po celém světě v průběhu roku 2026. Nadšenci F1 se mohou těšit na spotřebitelské aktivace, propagační ceny (jako jsou vstupenky a merchandise) i různé formy zábavy
Sjednocení dvou globálních ikon pro sdílený zážitek
Toto partnerství spojuje dvě velké globální fanouškovské základny inovativním způsobem, který spojuje vzrušení z motoristického sportu s proslulým smyslem pro humor KitKat a jeho tradicí sdílení přestávek. Se svým globálním dosahem a nabitým programem nabízí F1 KitKat perfektní platformu, která všem připomene, aby si udělali čas na přestávku.