Švédský pivovar PangPang vytvořil pivo tak, aby bylo možné si jej vychutnat ve sprše. Nic víc v tom nehledejte, dostanete přesně, co slyšíte. Malá, 18 cl lahev se světlým silným pivem je určena k vypití ve třech doušcích, tedy dostatečně rychle, než ji ovlivní okolní teplo.
Ale design láhve byl v tomto případě stejně důležitý jako samotný nápoj. Místo etikety, je potisk přímo na lahvi.
Nejlepší nápady prý přichází ve sprše
Nápojové značky hledají stále nové a neotřelé způsoby, jak oživit pivní trh, který je notně přesycen. Známe piva nealkoholická, bezlepková, dokonce uhlíkově neutrální pivo. Toto pivo je chuťově navrženo tak, aby komplexně doplnilo proces sprchování. Fredrik Tunedal, sládek a zakladatel pivovaru si s touto myšlenkou už nějakou dobu pohrával, protože slyšel, že někteří lidé používají pivo jako vlasový kondicionér.
I když se to může zdát jako nezvyklým nápad, odhaluje skutečnost, že stále existují nevyužité oblasti života spotřebitelů, které volají po zacílení potravin či nápojů.