Známý pivovarnický koncern Anheuser-Busch oficiálně oznámil novou obalovou image pro plechovkové pivo Busch. Pivo se v novém obalu objeví na trhu od letošního dubna, na začátku závodní sezony, kde Busch bude hlavním sponzorem týmu SHR No. 4 ve všech 16 závodech sezony. Vzhled piva se sice mění, ale chuťově pivo zůstává na své tradiční vysoké úrovni podle léty prověřené receptury.
Díky modré barvě ve spojení s ostrými výčnělky hor pivní nápojová plechovka u zákazníka vybudí pocit čerstvosti a chladu, který umocní jeho chuť na kvalitně dobrý nápoj.
Kvalita produktu
Použití karamelového sladu a určité doby skladování tomuto pivu propůjčuje kromě charakteristické jantarové barvy také pěkně broušenou, hořkosladkou, chuť a sametovou konzistenci. Filtrované vysoce fermentované pivo patří k nejoblíbenějším pivním produktům již po mnoho desítkách let.
Sjednocení vzhledu
Nový design plechovky přináší svěží vzhled, který graficky vychází z ikonického dědictví značky ve spojení se zaměřením na chladné horské bystřiny. Konstrukce ve spojení s grafickým designem přináší soudržný vzhled pro všechny značky v rodině Busch - včetně Busch, Busch Light, Busch Ice a Busch NA.
Reklamní video propagující nový vzhled piva, můžete shlédnout zde.