Spotřebitelé už počtvrté zvolili Magnesii nejdůvěryhodnější značkou v kategorii balených vod. Vyhlášení výsledků programu Důvěryhodné značky se uskutečnilo 11. listopadu 2021 na slavnostním galavečeru v Martinickém paláci na Hradčanském náměstí v Praze. A protože k důvěryhodnosti značky přispívá i design obalu či etikety, je tato zpráva určitě zajímavá i pro naše obaláře. Značce Magnesia pochopitelně blahopřejeme!
Přírodní minerální voda Magnesia obsahuje značné množství hořčíku (172 mg/l, tzn. 68 % referenční hodnoty příjmu v jedné 1,5l lahvi). Zároveň má nízký obsah sodíku (jen 5,2 mg/l) a díky své střední mineralizaci je vhodným základem každodenního pitného režimu. Příznivých účinků hořčíku lze dosáhnout při vypití alespoň 0,3 l přírodní minerální vody Magnesia, která pramení ve Slavkovském lese a čerpá se z přírodního zdroje z hloubky 100 metrů. K dostání je v přírodní neperlivé, jemně perlivé i perlivé variantě. Oblíbené jsou i ochucené varianty řady Magnesia Red s vitaminy B.
Magnesia vzbuzuje u spotřebitelů důvěru
„Ocenění Nejdůvěryhodnější značka si velmi vážíme, protože o něm rozhodlo to nejdůležitější kritérium – názor spotřebitele. Při nákupu hraje jednu z nejzásadnějších rolí důvěra a těší nás, že jsme ji u spotřebitelů získali už počtvrté v řadě. Svým složením je minerální voda Magnesia skutečně jedinečná a tento úspěch ukazuje, že spotřebitelé si toho jsou vědomi a oceňují ji,“ říká Martin Karas, Senior Brand Manager Magnesie.
Transparentnost výzkumu zajišťuje Nielsen
Výzkum marketingového programu Důvěryhodné značky je zpracován agenturou Nielsen na základě hodnocení více než 4 000 českých respondentů, kteří jsou rozděleni do sociálně-demografických skupin. Jedná se o unikátní a transparentní výzkum.