O tom, že si bez elektronického obchodování život už nedokážeme představit, není třeba polemizovat. Byly doby, kdy zasilatelé používali nevzhledné a velikostně nevhodné obaly. Nyní je tlak používat co nejvíce obalů na míru. A tomuto segmentu to opravdu prospělo.
Dva vítězové, dvě rozdílná pojetí a myšlenkový nápad realizovaný do posledního detailu – to je stručné zhodnocení této kategorie.
Jak s novým obalem ušetřit 514 000 korun
All In Fix je obal na 360 rozměrových variant budíků bez nutnosti používat bublinkovou folii. Díky velikostně variabilnímu insertu s prolamovacími zámečky, Smurfit Kappa svému zákazníkovi, společnosti PRIM, zrychlil proces balení o 77 %, eliminoval 88 % plastů a snížil emise CO2 o 21 %!
Obal s bezpečnostními konstrukčními prvky a originální grafikou
Rychle uzavíratelný obal s oboustranným potiskem znázorňuje jedinečnou grafiku a logo společnosti Angry Beards. Servisbal Obaly, který tento obal přihlásil a vyvinul využil při konstrukci nejenom bezpečnostních zámků, ale i řešení pojistné klopy, která při skládání a následném balení výrobků zamezí rozložení obalu.