Displeje patří tradičně k produkci, která má velmi vysokou přidanou hodnotu. Což na jednu stranu je pro vývojáře výhoda, protože u tohoto sortimentu vždy převažuje akcent na nápad, a nikoli tolik na ekonomiku jako je to u jiné obalové produkce. Na druhou stranu vymyslet sofistikovaný design, který významně podpoří prodej, už je opravdu „vyšší dívčí“

 

V kategorii POP&POS bylo přihlášeno poměrně hodně velmi zajímavých designů, ale pravidla certifikované soutěže Obal roku jsou neúprosně jasná. Prakticky všechny designy v této kategorii, co cenu nezískaly, zůstaly jen opravdu o pár desetinek procent za pomyslnou vítěznou čárou.  Přísnými kritérii prošly dva exponáty a oba jsou nejenom nápadité, ale i výrazné.

 

Displej jako stezka

Carnilove Meaty Jerky Sustainable Display od společnosti Logik, je permanentní typ displeje, který zaujme svým „příběhovým“ provedením. Konstrukční provedení z udržitelných materiálů (na bázi dřeva a vlnité lepenky) ve spojení s originální grafikou spotřebitele provede po loveckých stezkách vlka v přírodě. Koncept koresponduje s přírodními pamlsky, které uspokojí instinktivní lásku psa k masu. 

 

Není k nakousnutí?

Speciálně pro kampaň na nový produkt TYČINKY- Studentská naruby byl vyvinut 3D STP displej od společnosti DS SMITH. Výsledkem je řešení s důrazem na přímou propagaci produktu – 3D ve tvaru samotné tyčinky s „odkousnutým“ kouskem, tak aby byly vidět hlavní ingredience produktu (arašídy a rozinky). Pro zvýšení wow efektu, je možné v místě určení 3D prvek vyklopit do prostoru. Tím se ještě zvýší jeho viditelnost