Nápoje představují stabilně v soutěži Obal roku doslova designové lahůdky. Nejinak tomu bylo i letos. Zajímavé je, že oba vítězové určitě zaujmou jak svým designem obalu, tak i svým obsahem, i když (nebo právě proto😊) se jedná o obsah těžkého (ale velmi kvalitního) alkoholu.  

 

Pro oba vítězné exponáty je charakteristická nejenom výrazná, excelentně provedená grafika, ale i velmi poutavé a elegantní tvar lahví. A kdo, že byl těmi vítězi v kategorii Nápoje?

 

  Enjoy pure joy. Enjoy Ginjoy

Producentem ginu Ginjoy je společnost Zizak s.r.o. s výrobou v Popradě. Ginjoy vznikl v úzké spolupráci se slovenským výrobcem jako privátní značka společnosti Corner, která stojí i za vývojem konstrukce. Grafické ztvárněni ginu zabezpečil grafický designer Igor Majkut, a o excelentní realizaci se postarala společnost Autenthica z ČR, která realizovala složitý design sítotiskem na sklo po celém obvodě láhve, a to bez přerušeni. Při tisku se nepoužívá žádný papír, barvy jsou vypálené do povrchu skla.

 

El General 15letý venezuelský rum

Originální novinka se pyšní superprémiovým balením, které spojuje tradici s inovací a ztělesňuje dokonalost a odhodlaný charakter. Ve spolupráci s klientem STOCK Plzeň-Božkov vyvinula společnost Fiala&Šebek jak konstrukci, tak i celý grafický design, včetně výrazné typografie. Unikátní nízký tvar lahve se silným dnem a ostrými rameny, doplněný masivním dřevěným uzávěrem s gravírováním, působí nekonvenčně a výrazně se odlišuje od konkurenčních lahví.

Na láhvi se vyjímá originální skriptové logo aplikované sítotiskem a minimalistická etiketa kombinující strukturovaný papír, přímé barvy, horkou zlatoražbu a parciální 3D lak.