Všichni milujeme své domácí mazlíčky, a proto není divu, že nabídka potravin, doplňků či hraček, je pro ně v současnosti velmi široká. Obaly na produkty Pet food se ostatně letos neomezovaly jen na zařazení do výše uvedené kategorie, své zastoupení měly i jinde, např. v kategorii e-commerce. Přímo v Pet food naopak dominoval POS sektor, a to velmi výrazně.
Vybrat vítěze v této kategorii rozhodně nebylo vůbec snadné. Nakonec pro někoho překvapivě, pro jiného méně, ale každopádně spravedlivě a se všemi zásluhy získal ocenění exponát Brit Care Cat Soup Display, který ve spolupráci se zákazníkem brandu Vafo, vyvinula a do soutěže přihlásila společnost Logik.
Kočičí polévky mňam mňam… a displej také 😊
V kočičím světě dobrot se nyní prosazuje moderní trend – polévky pro kočky. Tyto lahodné polévky podporují hydrataci a zajišťují skvělou chuť i pro ty největší vybíravce. V rámci in-store aktivace designéři v Logik připravili poutavý display, který věrně odráží barevný a animovaný design těchto produktů.
Vkusné, atraktivní i zábavné řešení
Součástí displeje je topper ve tvaru kočičí hlavy, 3D hrnec symbolizující polévku, a dominantní vařečka, která podtrhuje trend humanizace zvířat. Doplňující prvek tvoří náhodně rozmístěné kočky po celém těle displaye, což dodává na atraktivnosti a zábavnosti.