Kategorie Grafika & Design byla v hodnocených kategorií nováčkem, ale ukázalo se, že se jedná o dobrou volbu kategorie, která nám zde chyběla. Jak již název napovídá, v designu obalu se zde porotci mnohem více soustředí na design, a to především (i když pochopitelně nejenom) na ten grafický.

 

Tato kategorie se vyznačovala především řadou nápadů a to značně inspirativních. Na cenu z nich dosáhlo hned pět, značně odlišných produktů.

Realizace redesignu (Honewa) obalu produktové řady firmy Crocodille, nabízející bagety, sendviče a wrapy, se nese v duchu hravých kreseb. Cílem, kterého bylo 100% dosáhnuto, bylo působit moderně, hravě a odlišit se od všech standardních designu v oblasti gastronomie.

Výrazné designy sáčku i etikety

Obsah prémiové řady pudinků Dr. Oetker důkladně chrání a reprezentuje nový obal (OTK Group) vyrobený v kombinaci s polyethylenem. Výrazná grafika ve spojení s šetrným řešením a bezchybným tiskem – asi není potřeba co dodat. Gouda sušenky z Luhačovic (EASY CHEESY) jsou v průhledném obalu s velmi výraznou, sympaticky pojatou etiketou, která je v rámci řady velmi pěkně sjednocuje, ale zároveň odlišuje grafikou v závislosti na chuti sušenek (a pozor, porota ověřila, že i samotné sušenky jsou velmi návykové😊)

Hravost i dobře zkomunikované retro

Do fádního a nudného života kanceláří se rozhodla společnost OFFICEO přijít s netradičním  rebrandingem z OFFICE DEPOT na OFFICEO a novou identitou. Cílem je do původní šedi přinést barevnost i radost, což, jak známo, napomáhá i v zaměstnání ke zlepšení nálady.

Limonádu ze sicilských citrusů, která vnikla na počest hrdinů sicilských závodů Targa Florio, začala vyrábět Kofola Československo. Limonáda je skvělá, ale skvělý je i design ve stylu současného retro trendu. Dokonce i autenticitu staré Sicílie podporuje obyčejný nelakovaný papír, jehož surovost ve spojení se zlatoražbou vytváří dokonalý kontrast.