Lahvička Skin-Up Bottle společnosti Quadpack prošla inovacemi, které vylepšují nejenom vzhled obalu, ale zároveň při výrobě produktu došlo i ke zvýšení obsahu recyklovatelného materiálu.

 

Skin-Up Bottle je nyní opatřen nově vyvinutou pumpičkou bez obsahu kovu. Elegantní balení navržené pro nízko až vysoce viskózní make-up a přípravky pro péči o pleť se může pochlubit flakonem v parfumérské kvalitě a moderním designem, který se díky řadě dekoračních technik dokonale přizpůsobí estetice jakékoli značky.

 

Skin-Up neobsahuje kovy

Lahvička Skin-Up s pumpičkou (k dispozici 2 typy jejího umístění) je dodávána v objemech 15 ml, 30 ml a 50 ml. Nová verze se pyšní inovativním mechanismem bez obsahu kovů, který je vyroben z PP (polypropylenu). Monomateriálové řešení výrazně usnadňuje recyklaci.  Při výrobě lze navíc do komponentů přidat až 50 % PCR PP.

 

Kreativní svoboda v dekoraci

K dispozici jsou rovněž nové možnosti dekorace, které zanechají trvalý dojem. Prisma efekt připomínající duhu vytváří dynamickou souhru barev na povrchu skleněné láhve. Tato inovativní dekorační technika promění láhev Skin-Up v třpytivý kaleidoskop barev, který spotřebitele určitě zaujme.

Digitální tisk umožňuje složité a živé vzory s hladkými přechody a složitými detaily. Dokáže dokonce aplikovat fotorealistické obrázky přímo na skleněnou láhev. Bez potřeby desek nebo rastrů nabízí digitální tisk nesrovnatelnou flexibilitu pro přizpůsobení a malosériovou výrobu – ideální pro limitované edice a personalizované návrhy.

 

Přidaná hodnota s exkluzivními aplikátory

Skin-Up Bottle lze kombinovat s kapátky, pumpičkami a nyní také širokou řadou exkluzivních nových aplikátorů o objemu 15 ml a 30 ml, což značkám umožňuje zajistit, aby jejich složení bylo aplikováno přesně tím správným způsobem. Patří mezi ně aplikátory Kimono, Sorbet Touch, Centered a 360, z nichž každý má speciální funkce pro optimální výkon produktu a lepší uživatelský zážitek.